Thursday 23 June 2011

AKU ADALAH AKU

Aku rasa diri aku pemaaf. Walaupun macam mana aku sakit hati dengan orang,tak pernah aku rasa nak simpan kat dalam. Bila lagi simpan,lagi sakit kan? Sama jugak la kalau bergadoh dengan orang,aku lagi suka diam walaupun macam macam orang kata kat aku. Sebab bila hang dok lagi dok balas,lagi sakit hati kan? Baik hang diam saja,slow slow nanti semua akan reda. Kadang kadang aku rasa diri aku macam lari dari rasa sakit. Tapi satu rasa sakit yang aku tak boleh lari,rasa sakit bila tak dapat apa yang aku nak. Sangat sangat sakit. Rasa macam tusuk tusuk dari dalam,mata memang tak tahan nak nangis. Mungkin sapa yang tak kenal aku tak tau aku seorang yang perfectionist.Kawan kawan aku mesti da tau macam mana,kalau buat assignment hampa tau kan aku macam mana? Buat segalanya biaq puas hati. Kalau tulis papa,aku tak suka ada kesan liquid paper,aku sanggup salin balik semua. Kalau pegang paper aku,jangan sampai terlipat,tak pasai nanti hang kena iron balik paper aku.macam tu la kawan kawan aku,kalau terbagi lipat paper aku muka takot macam nampak hantu mata lima,tangan tiga,kaki enam. Semua ni aku da adapt dalam hidup aku. Hidup pon mesti la perfect. Sebab tu aku latih diri aku,jaga perangai,jaga hubungan dengan orang,ilmu mesti ada,jangan bagi orang pandang rendah,semua tu da bagi perfection bagi aku.Mungkin aku ego,aku pentingkan diri. Tapi aku bukan mudah untuk aku ubah.Mungkin aku tak menghargai,tapi dalam hati aku selalu tersentuh with what you had done. Thanks.



No comments:

Post a Comment